Monday 6 November 2017

Forex No Stop Loss System


Floor Traders Metode Med Ingen Stop Loss Forex Trading Strategy Dette er en variant av floor trading Forex Trading metode og den eneste varianten er ikke å bruke et stopp tap først når du skriver inn en handel. Ansvarsfraskrivelse: Jeg har ikke prøvd dette selv, det er bare en ide som må testes på en forex demo-konto. Jeg anbefaler ikke at du følger dette systemet på en live trading konto. Så hvis du blåser din forex trading konto så ikke klandre meg. HVORDAN FLOORHANDELERE METODE MED INGEN INITIEL STOPPSTØP VIRKER. Nå er dette ideen: Når du går inn i en handel basert på gulvhandlerens forex-handelsstrategi, er det eneste du gjør, ikke å sette et stopp-tap i utgangspunktet. Du vil sette et stopp tap senere når markedsprisen beveger seg i den retningen du forventet. Nå, hvorfor ville denne handelsideen gjøre noe fornuftig Vel, la meg forklare. Du ser at gulvhandlerhandelssystemet fungerer ved å bruke en 9 amp 18 ema krysse over og vente på pris å reversere og deretter selge eller kjøpe på videreføring av den første trenden. Men heres hovedproblemet med floor traders forex-strategien: Du kan virkelig ikke finne det nøyaktige vendepunktet når markedet avsluttes med sine mindre reverseringer for å fortsette på motsatt måte, det er den opprinnelige retningen. så det er litt av et gjettespill når du er på jakt etter handelsstedet ved å bruke reverserende lysestaker eller bruk brudd på lowhighs av tidligere lysestaker som inngangspunkter. Så hva betyr dette hvis du allerede har tatt en handel, og markedet har ikke slått for å fortsette i sin opprinnelige retning. Nå betyr det, avhengig av hvor langt du har plassert ditt stoppfall, kan stoppet ditt være i ferd med å bli rammet, eller du er allerede stoppet i din handel. Lyd kjent Og når handelen din blir stoppet, begynner markedet å fortsette i sin opprinnelige retning. Følgende forex diagram nedenfor skal gjøre at du forstår dette konseptet bedre: Når trenger du å begynne å bruke stoppfall i dette handelssystemet Dette er noen forslag bare, slik at du bør se hvilken som passer best for deg og prøve den ut: Når handelen din går i retning som forventet og begynner å danne lavere topper (som vist i diagrammet ovenfor), må du bruke svingpoengespisser for å flytte ditt etterspente stoppfall og begynne å låse fortjenesten til du blir stoppet ut eller din fortjeneste målnivåpris blir rammet . eller etter at du har satt en kort handel og så stikker en lysestake over 18EMA-linjen. du må aktivere et stoppfall ved å plassere det hvor som helst fra 3-15 pips over det høyeste av lysestaken, og dette bør avhenge av hvor mye risiko du er villig til å ta. Hvis neste lysestake åpner og ikke går høyere enn forrige lysestake, og markedet begynner å falle ned igjen, må du bruke bakstoppteknikken som nevnt ovenfor, og låses fortjeneste da markedet fortsetter å bevege seg lavere. DU TRENGER Å VÆRE HANDELEN Når du bruker gulvhandler-metoden uten stopp, er det noen viktige ting å vurdere: du kan ikke la din handel gå og gå til sleepif dette er en live-konto. Hvorfor Fordi du ikke har et freaking stoppested ennå. Du må vente til du legger stoppet ditt, og kanskje har låst litt fortjeneste, så kan du slappe av. ikke handle dette systemet når en stor forexnyhet er i ferd med å bli utgitt snart. vet hvor mye riskhit du er villig til å ta på din forex trading konto før du går inn i en handel. Hold denne figuren i tankene dine mens du handler. Hvis du ser at handelen ikke går som planlagt, og papiret tapet på din trading konto begynner å slå ditt risikonivå, så kom deg ut. Det er bedre å miste en liten sum penger på din handelskonto og vente en annen dag for gode handelsmuligheter enn å ta et stort hitloss på handelskontoen din, som utvider din handelskonto betydelig og tar lang tid å ta tilbake til den opprinnelige handelskontoen balanse (hvis du er så god :) ellers er du busted) Gulvhandlermetoden uten stoppavlastningssystem er et system som gjør at du kan unngå de første prispistene rett etter at handelen din er oppført, ikke ved å først sette et stoppfall. Dette er hva dette handelssystemet handler om. Du må imidlertid aktivere stopptap når handel beveger seg enten gunstig, eller du ser lysestaker som stenger over 18ema linje (for selgerhandel) eller lukker under 18ema linje for en buylonghandel. Legg igjen et svar Avbryt SvarSett og glemskap Registrert mai 2010 Status: Medlem 102 Innlegg Jeg er sikker på at det var noen få personer som rullet øynene sine og hadde en god latter på bekostning av den tittelen, men jeg kunne ikke motstå (Denne tråden ble opprinnelig kalt quotThe Holy Grail No-Stop-Loss Systemquot, men jeg antar Admins ikke fant det så morsomt som jeg gjorde) Jeg har forsøkt å finne en lønnsom måte å handle som virkelig passer til min stil. Tør jeg si det, men etter mye prøve og feiling føler jeg at jeg har utviklet noe som fungerer for meg. Det ble ledet av noen tråder her, noe som fikk meg til å tenke, og jeg gjorde først en liten manuell tilbakestest, og handlet det for en stund i fjor, og siden begynnelsen av året har det blitt brukt det med noen gode resultater. Jeg har et sett med regler, studerer visse par på søndag, setter handler og sjekker dem hver kveld. Risiko er svært overkommelig, DD har hittil vært om 6,5, og skal aldri komme til mer enn 10 hvis det. Forventet lønnsomhet er i gjennomsnitt gjennomsnittlig rundt 0,5 per uke, mellom 20-30 per år. Jeg kan leve med disse tallene. Det er mange gode handelsmenn der ute, og jeg er ikke en av dem. Jeg gjorde det bra med noen divergenshandel, men til slutt var det bare ikke min stil. Jeg trengte noe som kunne fungere for meg. Ikke mer å se på diagrammer, ikke lenger prøver å velge inn - og utgangspunkter, ikke lenger blir stoppet ut for å se handelstoppen rett tilbake, eller se en handel med godt fortjeneste, miste alt. Det er ganske matematisk med bare et unntak av quotfeellingquot for markedet. Og de siste månedene har vært ganske avslappende handel. Ingen eksplosiv retur, men flere vinnere enn tapere. Jeg kan handle på denne måten for en stund, og jeg vil trenge en stund for å bevise lønnsomheten. Ble med i mai 2009 Status: Nyttårsoppløsning 592 Innlegg Det er alltid et stopp. Ingen stopp betyr at stopp er 100 av hovedstaden. Det å risikere 100 hver uke å lage 0,5 er latterlig, og kalle det en hellig gral er enda verre. Jeg håper du får poenget. Med god sjanse kan du holde deg over vann i noen år, men tenk veldig forsiktig hvis du har en bærekraftig kant. Fordi å miste mye tid er enda verre enn å miste mye penger. Systemer med slike parametere er svært vanskelig og leker med tankene dine. Markedet gir litt mange ganger, men til slutt tar det det må ta med noe forsinkelse. Ønsker deg lykke Tilgang Mar 2010 Status: Medlem 824 Innlegg Feline207 har et poeng her. Akkurat nå er maks. DD 6,5, men det vil øke over tid. Jo høyere du kommer inn i DD, desto vanskeligere blir det for deg å komme seg. Hvis du ikke har allerede, bør du prøve å utvide planen din når du blir rammet med høyere DD-tall på 20-30 eller mer. Stol på meg, jeg har ikke testet SL-strategier i over 3 år. Tro det eller ei. Jeg laget en strategi i en EA og EA støttet i over 22 år. Fordi paradferdene alltid endrer seg, var min EAstrategi ikke i stand til å tilpasse seg denne endringen og mistet 100 heldigvis bare min demo-konto i slutten av 2015. Dette var hovedsakelig forårsaket av Brexit. Brexit-situasjonen er bare ett eksempel på en større begivenhet som helt kan endre oppførselen til et valutapar. Vi må prøve å forberede seg på disse typer hendelser fordi ingen SL-strategier kan bli hardt rammet. Noen råd for deg ville være å backtest din strategi så langt tilbake som mulig, slik at du er forberedt på det verste. Jeg gjorde det ikke bra nok, og min EA tapte stor. Jeg innså at over tid at en SL var det jeg savnet. Enten stor eller liten, bør den implementeres som en feilsikker for de fleste om ikke alle handelsstrategier. Hvor dette SL skal plasseres, er noe du bør tenke på nøye. Langsom forsterker Steady gjør millionærer Feline207 har et poeng her. Akkurat nå er maks. DD 6,5, men det vil øke over tid. Jo høyere du kommer inn i DD, desto vanskeligere blir det for deg å komme seg. Hvis du ikke har allerede, bør du prøve å utvide planen din når du blir rammet med høyere DD-tall på 20-30 eller mer. Stol på meg, jeg har ikke testet SL-strategier i over 3 år. Tro det eller ei. Jeg laget en strategi i en EA og EA støttet i over 22 år. Fordi paradferdene alltid endrer seg, var min EAstrategi ikke i stand til å tilpasse seg denne endringen og mistet. Vi burde også huske på at det er forskjellige quotdrawdownsquot, og han har ikke spesifisert hva han snakker om, så jeg er blindt sagt om dette. Men. I alle fall - når noen handler på en slik måte, må han vite nøyaktig hva som er kanten, fra hva det kommer, hvordan og hvorfor er det bærekraftig til tross for den svært dårlige risikoen for å belønne. Hvis det ikke skjer, gir markedet en leksjon på den harde måten, og før du har tid til å innse, er du allerede graving et hull i kontoen din som sletter knapt tjente penger, en smertefull opplevelse. I alle fall - når noen handler på en slik måte, må han vite nøyaktig hva som er kanten, fra hva det kommer, hvordan og hvorfor er det bærekraftig til tross for den svært dårlige risikoen for å belønne. Hvis det ikke skjer, gir markedet en leksjon på den harde måten, og før du har tid til å innse, er du allerede graving et hull i kontoen din som sletter knapt tjente penger, en smertefull opplevelse. Jeg tror du har tatt den opprinnelige tittelen litt for bokstavelig talt - risikoen for å belønne er egentlig ikke så dårlig i det hele tatt. Risikoen for hver handel er faktisk minimal, og som jeg sa ovenfor, ville det ta et MASSIVT BEHOV OVERNATT - Jeg snakker 5000, 8000 eller 10000 pips for å ta meg hvor som helst i nærheten av et marginalanrop. Og hvis det skjedde mange stoppstopp du og andre hadde, kan det vise seg å være alt men ubrukelig uansett. Og en større bekymring for meg (og også for alle) ville være meglere likviditet og faktisk få noen midler tilbake. Jeg tar tap. Jeg satte bare ikke et konkret stoppfall på et gitt punkt, SR-linje, pip-mengde etc. på tidspunktet for inngåelse av en handel lenger. Det faktum at det er 50-70pip beveger seg, er akkurat det jeg prøver å dra nytte av. Jeg smiler ikke en mynt og tar tilfeldige handler. Nedenfor er min egenkapitalvekstlinje. Opp til Xmas Jeg spilte med noen ideer, noen arbeidet, noen gjorde ikke, noen hadde lykke til, noen hadde buckflaks - du kan se at det var ganske hakkete til tider. Fra begynnelsen av året har det vært rent min quotset og forgetquot-handel, som viste konsistent avkastning i fjor (om enn ikke høyt som tidligere nevnt), men enda viktigere passer denne stilen med meg og fungerer for meg. Det er alt jeg sier. Lykke til med din handel Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Hvorfor Us Fra den nyeste teknologien for å beskytte dine midler, se hvorfor var den beste handelspartneren. Regulatory Authorization Admiral Markets UK Ltd er regulert av Financial Conduct Authority i Storbritannia. Kontakt oss Gi tilbakemelding, still spørsmål, ring oss på kontoret eller ring oss. Nyheter Sjekk ut de siste nyhetene om vårt selskap, arrangementer, handelsbetingelser mer. Testimonials Se tilbakemeldinger vi får fra kunder som handler Forex CFD på våre virkelige kontoer. Partnerskap Forbedre lønnsomheten med admiral Markets - din pålitelige og foretrukne handelspartner. Karriere Vi er alltid på utkikk etter å legge til nytt talent for vårt internasjonale team. Bestill kjørekvalitet Les om våre teknologier og se vår kvalitetsrapport for månedlig utførelse. Kontotyper Velg en konto som passer best for deg og begynn å handle i dag. Demo konto En demo konto lar deg oppleve risikofri Forex CFDs trading og teste dine strategier på finansmarkedet. Dokumenter Gjør deg kjent med våre forretningspraksis, dokumenter for åpning av kontoer. Innskuddsutbetalinger Se hvordan du legger inn eller trekker penger fra din handelskonto. Handelsregner Beregne din margin, fortjeneste eller tap sammenligne resultater av Forex CFD-handler før handel. MetaTrader 4 Last ned MetaTrader 4, den kraftigste og brukervennlige plattformen for Forex CFDs trading. MT4 Supreme Edition Last ned MT4 Supreme Edition - en intuitiv plattform for Forex CFD trading. Lær mer om dette pluginet og dets innovative funksjoner. MT4 WebTrader Bruk MT4 web trading med hvilken som helst datamaskin eller nettleser (ingen nedlasting nødvendig). MetaTrader 5 Last ned MetaTrader 5, den nye og forbedrede plattformen for Forex CFDs trading. Fundamentalanalyse Økonomiske hendelser påvirker markedet på mange måter. Finn ut hvordan kommende hendelser sannsynligvis vil påvirke posisjonene dine. Teknisk analyse Diagrammer kan vise utviklingen, men analyse av indikatorer og mønstre av eksperter forutsier dem. Se hva statistikken sier. Wave Analysis Bestem sannsynlige prissoner etter bølge mønstre basert på ekstremer i handelsfolk psykologi med Elliot wave analyse Forex Calendar Dette verktøyet hjelper handelsfolk å holde rede på viktige finansielle kunngjøringer som kan påvirke økonomien og prisbevegelser. Autochartist Hjelper deg med å angi markedsrettede utgangsnivåer ved å forstå forventet volatilitet, påvirkning av økonomiske hendelser på markedet og mye mer. Traders Blog Følg vår blogg for å få de nyeste markedsoppdateringene fra profesjonelle handelsfolk. Market Heat Map Se hvem er de beste daglige movers. Bevegelse på markedet tiltrekker alltid interesse fra handelssamfunnet. Market Sentiment Disse widgets hjelper deg med å se sammenhengen mellom lange og korte stillinger holdt av andre handelsfolk. Forex CFD Webinars Still inn og se eksperter dekke handelsrelaterte emner. Lær det grunnleggende eller få ukentlig ekspert innsikt. FAQ Få svarene dine på de vanlige spørsmålene om våre tjenester og finansiell handel. Traders Ordliste Finansmarkedene har sin egen lingo. Lær betingelsene, fordi misforståelser kan koste deg penger. Forex CFD Seminarer Utvid din Forex og CFD trading kunnskap, ved å bli med i et av våre seminarer. Helt av handelsfolk. Risikostyring Risikostyring kan forhindre store tap i Forex og CFD trading. Lær best-practice risiko og handel management, for vellykkede Forex og CFD bransjer. Artikler Tutorials Fra Forex og CFD grunnleggende til avanserte handelsemner, gir disse seksjonene deg nyttig tradinginnsikt. Null til helten Start veien til forbedring i dag. Vår gratis Zero to Hero program vil navigere deg gjennom labyrinten i Forex trading. Admiral Club Tjen penger på din Forex og CFD trading med Admiral Club poeng. ForexBall Handelskonkurransen med en årlig premiepott på 541.000. Spill for moro, lær for ekte med dette handelsmesterskapet. Personlig tilbud Hvis du er villig til å handle med oss, er vi villige til å gi deg et konkurransedyktig tilbud. Forex trading uten stop-loss: ingen stop-loss Forex strategi Risiko advarsel: Trading utenlandsk valuta eller kontrakter for forskjeller på margin gir et høyt nivå av risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Det er en mulighet for at du kan opprettholde et tap som er lik eller større enn hele investeringen. Derfor bør du ikke investere eller risikere penger som du ikke har råd til å tape. Du bør sørge for at du forstår alle risikoene. Før du bruker Admiral Markets UK Ltd tjenester, vennligst bekreft risikoen forbundet med handel. Innholdet på denne nettsiden må ikke tolkes som personlig rådgivning. Admiral Markets UK Ltd anbefaler deg å søke råd fra en uavhengig finansiell rådgiver. Admiral Markets UK Ltd er eid av admiral markets group AS. Admiral Markets Group AS er et holdingselskap, og dets eiendeler har en kontrollerende eierandel i Admiral Markets AS og dets datterselskaper, Admiral Markets UK Ltd og admiral Markets Pty. Alle referanser på dette nettstedet til admiral Markets refererer til Admiral Markets UK Ltd og datterselskaper av Admiral Markets Group AS. Admiral Markets (UK) Ltd. er autorisert og regulert av Financial Conduct Authority. (FCA-register nr. 595450). Admiral Markets (UK) Ltd. er registrert i England og Wales under Companies House. Registrert nummer 08171762. Bedriftsadresse: 16 St. Clare Street, London EC3N 1LQ, UK.

No comments:

Post a Comment