Tuesday 21 November 2017

90 Vinnende Forex System


Trader-Info - Forex Trading - Stock Market Trading - Forex Scalping Systems - Forex Automatisert Behov ærlig forex trading system. Se på disse mekaniske handelssystemene forex Forex trading kan klassifiseres blant de mest risikofylte investeringer som finnes, den mest lønnsomme og mest uforutsigbare. Ovenstående er selve grunnen til at begrepet Holy Grail anses som en myte som de fleste forex-handelsmenn tror forex-systemet for handel forex uten tung risiko, frykt og angst eksisterer ikke på grunn av feil opplevd mens du prøver massevis av metoder i tider tidligere. Jeg tror DIFFICULT er en relativ sikt, det er ikke mulig, og FAILURE er aldri en feil før du bestemmer deg for ikke å prøve igjen. På den tiden du går gjennom med denne rapporten, kan du se om du vil være enig med meg i at - En hellig gral eksisterer - Den Hellige Graal er funnet - Den Hellige Graal er ikke engang ett System, det er forskjellige tilnærminger til det - (Dette kan høres ut morsomt) oppdagelsen av den hellige gral kan være gjennom et barn ikke en forex profesjonell. Før du leser videre, vær oppmerksom på at dette Forex trading systemet krever disiplin og tro. Aldri lukke en posisjon før målet er nådd. Og holde kontakten med Gud den Allmektige, Han er den som åpenbarte systemet for meg, herreherren av alle hemmeligheter. Denne håndboken er dedikert til Gud Den Allmektige, Den Hellige Ånd og Jesus Kristus, Guds Sønn. FOREX TRADING SYSTEM FORKLARET Forexen beveger seg i trender, trenden kan være bullish (oppover), bearish (nedover) eller horisontal (sidelengs). Tilgangen til dette handelssystemet bryr seg ikke hvilken retning prisen vil flytte, det er mer opptatt av å lage minimum 40 pips per dag fra forex trading. Når du bruker dette Forex-systemet, er konseptet ditt at suksessen ikke er i antall forex-pips du gjør, men i volumet du skrev inn. Andre vedlegg som følger med denne håndboken er 1. Kontinuerlig automatisk pivot kalkulator (som bare fungerer på metatrader-plattformer) . 2. En gjennomsnittlig forex daglig rekkevidde kalkulator, gjennomsnittlig ukentlig rekkevidde kalkulator og gjennomsnittlig månedlig rekkevidde kalkulator (fungerer også bare på metatrader plattformer). For rekkevidde forex kalkulatorer har jeg allerede gjort min forskning for å oppdage parene dette handelssystemet jobber med. (du kan bruke den til å undersøke mer alene). Valutakursen dette systemet arbeider med, er AUDUSD (NORMAL HASTIGHET) EURUSD (NORMAL HASTIGHET) AUDNZD (LYSERINGSHASTIGHET) AUDCAD (Lyshastighet) Fig. 1 Et Metatrader Platform Skjermbilde Ovenstående er et EURUSD 4-timers diagram på metatrader-plattformen NovDec 2008. THE FOREX STRATEGI Velg den vertikale linjen fra verktøylinjen og avgrense forrige dag fra i dag, sørg for at linjen viser dagens lys første lysestake klokken 00:00. Velg den horisontale linjen fra verktøylinjen og del det første lyset av dagens dag i to. Ring denne linjelinjen X Count 40pips over linje X og tegne en annen horisontal linje nøyaktig 40 pips over linje X og ring denne linjen X1. Teller ytterligere 40 pips over linje X1 og tegner den horisontale linjen X2 nøyaktig 40pips over linje X1. Count 40pips under linje X og tegne en horisontal linje nøyaktig 40 pips under linje X, ring denne linjen X3. Teller ytterligere 40 pips under linje X3 og tegne en horisontal linje nøyaktig 40pips under linje X3. Din forexChart bør se ut som denne Linjen X er utgangspunktet, la prisen danse mellom linje X1 og X3 til den plukker retningen for dagen. Angi kjøpsstopp på linje X1s prisverdi, din fortjeneste må være på linje X2, stop tap må være på linje X4. Sett ditt salgsstopp på linje X3s prisverdi, din fortjeneste må være på linje X4, stoppe tapet må være på linje X2. - Prisen kan utløse din kjøpsordre og slå din fortjeneste på 40 pips. - Prisen kan utløse din salgsordre og slå din fortjeneste på 40 pips. - Prisen kan utløse både din kjøpsordre og din salgsordre, treffe begge ta profittsoner, og gi deg en fortjeneste på 80 pips. - Prisen kan treffe kjøpsordren din og ikke nå din fortjeneste, komme tilbake nedover 80 pips for å slå din salgsordre og gi deg et tap på 80 pips. - Prisen kan slå din salgsordre og ikke nå din fortjeneste, komme tilbake oppover 80 pips for å treffe kjøpsprosessen din og gi deg et tap på 80 pips. Øyeblikk 4 og 5 skjer rundt tre ganger i måneden i valutaparene dette systemet jobber med. For å redusere antall instanser 4 og 5 i en måned, gjenta de påventede ordrene som er beskrevet ovenfor umiddelbart, ta du første fortjeneste for dagen, slik at det utløste tar fortjeneste neste startpunkt. Det er din linje X. Med dette systemet kan du fange 40 pips ut av hver 81pips prisbevegelse uansett hvilken retning det går. Men bare si 90pips å være på den sikre siden, 90 pips var kriteriene jeg brukte når jeg gjorde undersøkelsen, prisen kan ha trender i tre måneder og flytte tusenvis av pips oppover eller nedover. Når retningen har startet, finner disse parene det vanskelig å flytte 80 pips i motsatt retning samme dag. Derfor, hvis prisen beveger 1000pips oppover eller nedover i løpet av en måned, har du sjansen til å fange nesten 500 pips i løpet av en måned. Hvis du vil bruke dette systemet, må du utelukke grådighet. Nedenfor er den blå utskriften for å legge inn stillinger når du bruker dette systemet Forex brokerkontoen nedenfor begynner med 400USD og etter 15 handler ble 4,440USD. Vennligst hold deg til reglene i dette valutasystemet. Ikke vær for mye travelt. 1. 80USD (0.2) LOTS 2. 80USD (0.2) LOTS 3. 80USD (0.2) LOTS 4. 120USD (0.3) LOTS 5. 120USD (0.3) LOTS 1. 160USD (0.4) LOTS 2. 160USD (0.4) LOTS 3 . 200USD (0,5) LOTS 4. 240USD (0.6) LOTS 5. 280USD (0.7) LOTS 1. 360USD (0.9) LOTS 2. 400USD (1.0) LOTS 3. 480USD (1.2) LOTS 4. 600USD (1.5) LOTS 5. 680USD (1.7) LOTS Du forventes å bruke halvparten av kjøpekraften ved å sette begge handler. Dette gjør det mulig å legge inn en hekke når eksempel 4 og 5 ovenfor forekommer. Vent aldri på pris for å kutte X1 eller X3 og bruk all kjøpekraft. Den ovennevnte blå utskriften garanterer ikke at du vil vinne 15 Handler fortløpende, det er en veiledning for å hjelpe deg når du går inn i stillinger. I det tilfellet at du bestemte deg for å følge prisen ved å sette inn en annen handel, gjør det første til å ta fortjeneste på dagen, poenget X, og gjenta prosedyren, varer de vanligvis til neste dag. Jeg tilbakestiller handler dagen etter ved å bestemme mitt første stearinlys for nåtiden, slett de inaktive avventende ordrene i går og ta fortjenesten min fra dagens løpebutikk som satt i går. Shift stoppet tapet av dagens handel for å være det samme som dagens avventede ordre motpart. Øyeblikk hvor du ser et reverseringsmønster, kan du umiddelbart lukke gårdsdagshandel. Hvis det er et fortsettelsesmønster, så er det dobbelt overskudd for deg i dag. Hvis du ikke forstår hvordan du leser diagrammer, så la det bare settes sammen med dagens handel. Jeg begynte å handle Forex i år 2007, Materialet ovenfor er ikke et produkt av mange års erfaring, men en inspirasjon fra Gud. Du har valg, for å fortsette å sende meg e-post for mer informasjon og hemmeligheter eller å koble til kilden til min hemmelighet, JESUS. Valget er ditt. Vennligst send meg etter at du har brukt dette ærlige forex trading systemet. Gjorde det virkelig verdt 1000 USD etter alle? Har du sett resultater som beløper seg mer enn prisen jeg er glad for å høre fra deg. FOREX TRADING SYSTEM TWO (BONUS) Du må laste den kontinuerlige forex-automatisk pivot kalkulatoren på metatrader plattformen for å bruke dette systemet. Kopier pivot kalkulatoren og lim den inn i C: ProgramfilerMetatrader Northfinanceexpertsindicators For å laste pivotene på diagrammet ditt, klikk på indikatorknappen og velg egendefinert, og velg deretter Pivots DailySRAIMefx. Gjenta en lignende prosess for gjennomsnittlig daglig rekkevidde kalkulator Din forex diagram skal se ut som bildet nedenfor. De blå linjene er støttelinjene, de røde linjene er de motstandsdyktige linjene. FOREX TRADING STRATEGY Sett en ventende rekkefølge mellom støtte og motstandsdyktige linjer slik at en 15 Pips gap fra linjene. Kjøp ved de øvre delene (Når motstanden er ødelagt) og selg på de nedre delene (Når støtten er ødelagt) er det en hemmelighet om å sette inn disse straddles. Det er som å sette en felle for prisen. Dette kan være den verste måten å handle hvis du ikke kjenner hemmeligheten bak den. Et annet valg er å bruke øyeblikkelige henrettelser (markedsordrer) mens du handler med støtte og motstand. Jeg anbefaler ikke at Metatraders har en ekkel vane å be deg om å sitere på nytt. Vennligst bruk auto pivot på USDJPY, en svært konsekvent bouncer. Jeg tror den mest pålitelige indikatoren noensinne er PIVOTPUNKTER hvis du har noen andre, fortell meg. Det kan forbedre systemet på en flott måte. Hemmeligheten bak STRADDENE På timediagrammer ligger gapet mellom støtte og motstandsdyktige linjer mellom 40 pips til 120 pips. Jeg anbefaler timediagrammer og 15 minutter diagrammer. Du skal velge 25 pips etter hver 15 pipsbevegelse vekk fra linjene. Angi dine ventende bestillinger på betingelse av at en støtte eller motstandsdyktig linje er i ferd med å bli ødelagt. Pris kan eller ikke bryte linjene, noe som betyr en pause eller en sprett. Hva du forventes å gjøre. Når prisen berører linjene (Som kan være en støttelinje eller motstandsdyktig linje), plasser straddle fra linjen med 15pips gap før kjøpet utføres, 15pips gap før selger utføres. Ditt stoppfall skal være 10 pips over den motstandsdyktige linjen når du plasserer din salgsordre, 10pips under støttelinjen når du legger din bestillingsordre, dette gir totalt 25pips stop tap. Din fortjeneste bør være 25pips etter inngangspunktet ditt. Du vil sikkert ikke vinne alle handler Din risiko for å belønne forholdet på hver handel er 1: 1, eller vi kan si 5050. Men du har mulighet til å miste en av hver av de tre handler. - Straddle betyr å sette inn en kjøpevending på over dagens prishandling og sette en selger på ventende rekkefølge under gjeldende prishandling. - Venter på ordre er ordre du setter på plattformen, de utfører ikke før prisen du oppgir er nådd. Hva venter du påKinetisk: 80-90 Ikke å miste Bli med februar 2008 Status: Artist 132 Innlegg Kjernen: Kjøp alltid på Pullback. Fordi det gir deg mye mer sjanse til å breakeven når prisen går surt. Hvem skal handle denne strategien Du. Eller din pappa. Eller bestefar Mac. Hva er mine ikke-å-miste sjanser med dette systemet så høyt som 90. Jeg har gjort sanntidshandel med dette systemet i nesten et halvt år. I god en måned fikk jeg 20 vinnere, 10 BE og 5 tapere. På en dårlig måned fikk jeg 20 vinnere 20 BE og omtrent 10 tapere. Jeg har ennå opplevd 20 tapere. Hva trenger jeg 1. Zerolag MACD 2. EMA 6 å lukke 3. EMA 8 for å åpne notat: Jeg skapte ikke denne indikatoren og takk til den som delte den med oss. Hvilket tidsramme som skal sendes 15M Hvilket par skal sendes EURUSD Når skal du handle London Åpne til London Lukk (GMT: 0700 - 1500) Jeg er interessert. Fortell meg inngangsreglene for LONG: 1. ZL MACD divergerer (ikke mer enn 4 barer siden dens avvik) 2. EMA 6 krysser over EMA 8 3. Vent til stearinlys lukkes for bekreftelse 4. Vent på tilbaketrekking av 13 av forrige stearinlys, ventetiden er (2 lys etter signallys eller 30 minutter), hvis det utløper, vil vi se etter nye signaler. 5. Viceversa for kort TP og SL: 1. TP 22 pips minimum eller neste SR (inkluderer 2 pips spredt) 2. SL 20 pips maksimal eller neste SR (inkluderer 2 pips spredt) For enkel programmering bare hold deg til 20 pips på den tiden å være. Takk. Trenger jeg Strengt MM Ja. Still posisjonen til BE hvis prisen går mot OR i favør med 10 pips, gyldig bare etter at inngangsstearen er stengt. Hva er så bra med denne strategien 1. Du trenger bare en ZL MACD og 2 MA. Noe enklere enn det er ren PA. Eller scorer en 5-er quothottiequot. 2. Du gjør det riktig, og du vil få minimal sjanse til å miste, og det gir deg konsistens. 3. Rikelig med signaler, selv på 15M EU alene. 4. Rikke markeder kan ikke drepe deg. så lett. Hva er ulempene, bro 1. Du trenger en ganske liten skjermtid, med mindre noen kan utvikle en EA eller varsle det. 2. Du kan score en bare 20-pip vinner for en 200 pip trend. Men jeg er bare fornøyd med 20 pips de fleste dager. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Er dette systemet gratis Ja og Nei Ja, du trenger ikke å betale noe i det hele tatt nominelt. Nei, hvis du tror dette systemet er bra, dele med andre. Hvis du har programmeringsfunksjoner, skriv en EA for oss, samfunnet. Hei baronfei, thx for å dele systemet ditt Jeg prøver å åpne tpl, men det er en navnefeil i tpl eller indikatoren. I tpl-filen er indikatornavnet quotZeroLag MACDquot og indikatornavnet er quotZeroLagMACDquot, så hvis noen bruker, endre tpl-filen eller indikatornavnet, er det siste enkelt :-) thx igjen baronfei. Jeg vil ta øye med det sysThe vinnende Ichimoku trading system Kommersiell Medlem Ble med Dec 2011 90 Innlegg Jeg handlet Forex 3 år og brukte ichimoku som min hovedindikator. I begynnelsen, samme nye forex-forhandler, prøvde jeg mange indikatorer og systemer, men jeg endte med ichimoku-skyvindikatoren som du finner på en hvilken som helst MT4-indikator. ichimoku sky lokket meg og ga meg et konsekvent signal og fortjeneste. I dag vil jeg vise dere en veldig enkel ichimoku som kombinerer Renko, ichimoku sky, Heiken Aishi, Stoch og SMA 50. Jeg vil legge ved alle indikatorene nedenfor. Renko er litt vanskelig å sette opp, men jeg vil hjelpe deg med det. Først så ser systemet ut. Jeg bruker det for EJ fordi den høye volatiliteten. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Systemregler: Vi vil kjøpe når: 1. pris over skyen 2. Heiken Aishi er blå 3. Stoch gt20 4. Avstanden mellom gyldig stearinlys og SMA50 overstiger ikke 15 pips Vi vil selge når: 1. Pris under skyen. 2. Heiken Aishi er rød 3. Stok lt80 4. Avstanden mellom gyldig stearinlys og SMA50 overstiger ikke 15 pips I bildet ovenfor er den første boksen ugyldig signal når prisen og SMA er langt unna. Neste 2 bokser er gyldige signal. vi må vente til prisen nær SMA 50 for å ta bestillingen. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Jeg viser deg 2 gyldig handel med salgssignal. Se på de 2 boksene på diagrammet. Ta fortjeneste: Normalt bruker jeg faste 40 pips, men du kan vente til prisen går under skyen hvis vi kjøper og over skyen hvis vi selger Stoploss: Jeg brukte fast stoploss: 20 pips, men du kan legge det under eller over skyen. Jeg er veldig vellykket med dette systemet, og jeg vil dele dere som mister mye penger i dette vanskelige markedet. Jeg sier ikke at det er et perfekt system, men mer vinner enn løs. Hvis du får en gyldig trend, kan det gjøre deg 200-300 pips med EJ. eller GJ. Slik setter du opp renkoen. Renko er en ny type diagram som ikke er bruk tidsramme, men prisen selv å tegne lys med samme verdi. For eksempel, hvis prisen går opp 5 pips vil det tegne 5 pips renko lys. Så eliminerer det all støy på diagrammet og gir deg veldig tydelig om trenden. åpne et nytt EJ M1 diagram. Sett renko-filen i ekspertmappen i MT4 fra megleren. Deretter åpner du ekspertrådgiveren i NAvigator-boksen og velger renko. et nytt bord vil dukke opp og det lar deg velge verdien av renko-lyset. Eksempel hvis du velger 5, skriv 5 i renko-boksen størrelse 1 og skriv 2 i renko tidsramme 1. Deretter klikker du på den vanlige fanen, du må velge tillat DLL-import og tillate live trading. Klikk deretter ok. - Du velger Expert Advisors-knappen på menyen Toobar. hvis du kan se et smilende ansiktsikon i høyre øverste hjørne, er du suksess. - Neste trinn: klikk på File - gt åpne offline - gtselect EJ M2. og klikk åpne. Nå har du en ny renko chart klar som bruker 5 pips renko. - velg malen jeg følger med nedenfor (God system). Ta gjerne spørsmål. Jeg bygger en ny nettside om ichimoku-systemet. learnichimoku og vil legge inn min analyse hver dag. Vennligst gå til nettsiden og klikk som. Takk Xarez for å skape en ny EA for dette systemet. Jeg vedlegg EA nedenfor (TWIS). Du er velkommen til å bruke den og gi tilbakemelding.

No comments:

Post a Comment